قورباغه پخت !!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قورباغه پخت !!!
نوشته شده در شنبه 11 شهريور 1391
بازدید : 401
نویسنده : علیرضا آزادی


زیست شناسی قورباغه ای را در داخل آب سردی گذاشت و ناگهان آن را به آب داغی انداخت قورباغه جهی و خود را نجات داد چون متوجه داغی آب شد. این بار زیست شناس قورباغه را داخل آب سردی اناخت و آهسته آهسته به آن گرما داد قورباغه متوجه داغی آب نشد و چون به محیط عادت کرد و آب جوشید و قورباغه پخت.

ما همه به زندگی عادت کرده ایم .

ما همه به خانه و خانواده عادت کرده ایم .

قبول ندارید بگویید پیراهنتان چند دگمه دارد .

ولی من تصمیم گرفته ام روزانه فقط یک دقیقه نحوه زندگی خود را نگاه کنم . من زندگی میکنم در حالی که یکبار هم شده به چگونگی آن نگاه نمیکنم .

سوال من در این یک دقیقه این خواهد بود : آیا زندگی بهتر از این هم میشود؟ آیا خانه خوانواده شهر ما بهتر از این هم میشود؟ و آن وقت هجوم راه حل ها در ذهنم پیدا میشوند که به من میگویند: آری میشود




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: داستان زیبا , داستان کوتاه , داستان خواندنی , داستان کوتاه خواندنی , داستان , ماجرای جالب , داستان جالب , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: